Welkom

Welkom op de site van Sunplant®, dé plantenvoeding.

Vloeibare kwaliteitsmeststoffen die zich duidelijk onderscheiden van andere meststoffen.
Onze sterke troeven:

Zuiverheid

Enkel door gebruik van de zuiverste grondstoffen bereikt men hoogwaardige en kwaliteitsvolle plantnutrienten rijk aan mineralen. Om de zuiverheid te garanderen worden de grondstoffen zowel bij onze leveranciers als bij ons aan bijzondere kwaliteitscontroles onderworpen. Tijdens de productie en van het afgewerkt product worden steeds controles uitgevoerd.

Afgewerkt product

Een afgewerkt product betekent voor ons dat de gebruiker zo min mogelijk handelingen nog dient te verrichten.
Voor particuliere gebruikers betekent dit een volledige homogene meststof waar 'schudden voor gebruik' niet nodig is en de vloeistof zeer eenvoudig kan gedoseerd worden met de schroefdop op de fles.
Professionele kwekers ontvangen een volledig samengestelde NPK-meststof; zonder hierbij steeds opnieuw A- en B-bakken te moeten omrekenen. De meststof kan zelfs zeer eenvoudig met een doseerapparaat meegegeven worden met het gietwater of eenvoudig in de waterreservoir aan het water worden toegevoegd. Het product in oplossing laat geen vlekken achter en is quasie geurloos.

Efficiëntie

Enkel door gedreven ontledingen en diepgaand onderzoek kan een meststof ontwikkeld worden die daadwerkelijk voldoet aan de behoefte van de plant.
Bij elke meststof wordt rekening gehouden met de beste NPK-verhouding, de specifieke micronutriënten nodig voor de plant evenals de optimale zuurtegraad (pH).

Milieu

Degelijke verpakkingen zijn steeds noodzakelijk. Voor de Sunplant®-meststoffen wordt bewust gekozen om deze in sobere verpakking op de markt te brengen, zodat de noodzakelijke hoeveelheid restmateriaal beperkt blijft.
Wij zijn aangesloten bij Fost Plus en Valipack. Op die manier wordt jaarlijks bijgedragen om gebruikte verpakkingen te recycleren.

Kostprijs

Zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit worden inspanningen geleverd om de prijs van het eindproduct zo laag mogelijk te houden.
Zo wordt een zo laag mogelijk budget aan marketing en reclame gespendeerd, zodat de kosten hiervan geen invloed hebben op de eindprijs.